Foscarini

Foscarini LogoDla producenta Foscarini zawsze w centralnym punkcie działania znajduje się kultura designu. We współpracy z międzynarodowymi projektantami, pomiędzy nimi gwiazdy designu i młode talenty powstają jako punkt wyjściowy koncepcje, które podczas całego procesu powstawania produktu są rozwijane i doskonalone. Te zasady ugruntowały pozycję Foscarini jako dynamicznego, kreatywnego producenta designerskich lamp i oświetlenia. Duża ilość nagród i wyróżnień które otrzymały produkty Foscarini poświadcza ich jakość i wyjątkowość, między innymi są to takie nagrody jak Compasso d’Oro dla kolekcji Mite oraz Tite projektu Marc Sadler, które odznaczają się wkładem w rozwój materiałów i technologii.

Emocje są podstawą pracy w firmie Foscarini, towarzyszą powstaniu i rozwojowi każdego produktu z osobna i kreują szczególne oddziaływanie kolekcji Foscarini.

Emocje, innowacja i ogromne wyczucie ducha czasu charakteryzują również prezentację marki Foscarini na międzynarodowych tragach, publikacje w czasopismach branżowych, prezentacje multimedialne oraz współpracę partnerską z Biennale w Wenecji, na arenie międzynarodowej najbardziej znaczącą współpracę, podkreślającą kulturalne wartości marki Foscarini.

Foscarini LogoDla producenta Foscarini zawsze w centralnym punkcie działania znajduje się kultura designu. We współpracy z międzynarodowymi projektantami, pomiędzy nimi gwiazdy designu i młode talenty powstają jako punkt wyjściowy koncepcje, które podczas całego procesu powstawania produktu są rozwijane i doskonalone. Te zasady ugruntowały pozycję Foscarini jako dynamicznego, kreatywnego producenta designerskich lamp i oświetlenia. Duża ilość nagród i wyróżnień które otrzymały produkty Foscarini poświadcza ich jakość i wyjątkowość, między innymi są to takie nagrody jak Compasso d’Oro dla kolekcji Mite oraz Tite projektu Marc Sadler, które odznaczają się wkładem w rozwój materiałów i technologii.


Emocje są podstawą pracy w firmie Foscarini, towarzyszą powstaniu i rozwojowi każdego produktu z osobna i kreują szczególne oddziaływanie kolekcji Foscarini.


Emocje, innowacja i ogromne wyczucie ducha czasu charakteryzują również prezentację marki Foscarini na międzynarodowych tragach, publikacje w czasopismach branżowych, prezentacje multimedialne oraz współpracę partnerską z Biennale w Wenecji, na arenie międzynarodowej najbardziej znaczącą współpracę, podkreślającą kulturalne wartości marki Foscarini.


W roku 2009 firma Foscarini zawarła umowę licencyjną z marką Diesel na produkcję i dystrybucję kolekcji lamp znanej na całym świecie tej lifestylowej marki. Umowa z marką Diesel pozwoliła firmie Foscarini dotrzeć do młodej publiczności i zaoferowała platformę do zróżnicowania marki Foscarini.


Więcej
Pokazuje 1 - 16 z 16 elementów
Pokazuje 1 - 16 z 16 elementów