Poppins to nowoczesny stojak na parasole marki Magis.
Projektując stojak na parasole, Barber zauważył, że większość stojaków na parasole jest przystosowana do parasoli z uchwytem w kształcie haczyka, ale nie pasowała zbyt dobrze do innych rodzajów. Odkrył, że zamiast uchwytu na parasole w stylu stojaka, najlepiej sprawdza się zbiór otworów - pozwalając ludziom wrzucić parasol, niezależnie od jego kształtu i rozmiaru.
Poppins zawiera sześć obszernych otworów, które mają odpowiednią głębokość umożliwiającą zbieranie nadmiaru wody i są wystarczająco duże, aby pomieścić zarówno rozkładane, jak i pełnowymiarowe parasole. Jego trójkątny kształt idealnie nadaje się do umieszczenia go w rogach pomieszczenia, dzięki czemu parasole można przechowywać w sposób zajmujący mało miejsca.

szerokość | 33 cm |
głębokość | 30 cm |
wysokość | 30 cm |
materiał | ABS (połysk) |
marka | Magis |
design | Edward Barber & Jay Osgerby |
To renomowane brytyjskie studio założyli w 1996 roku dwaj projektanci – Edward Barber (ui Jay Osgerby. Byli wówczas świeżo upieczonymi absolwentami Wydziału Architektury The Royal College of Art w Londynie. Pierwsza siedziba ich pracowni mieściła się w osławionym wieżowcu mieszkalnym Trellick Tower w North Kensington, w zachodnim Londynie. Zarówno zbudowany w 1972 roku 31-piętrowy blok, jak i jego otoczenie, nie były wówczas bezpiecznym adresem. Niezrażeni tym faktem młodzi projektanci ostro wzięli się do pracy. Już w 1997 do sprzedaży trafił ich pierwszy projekt – Loop Table, wyprodukowany przez firmę Isokon, z którą współpracowali jeszcze wielokrotnie. Isokon to przedsiębiorstwo założone w 1929 roku, specjalizujące się w budowaniu i urządzaniu domów i mieszkań w stylu modernistycznym. Zarówno Loop Table, jak kolejne projekty Barber & Osgerby (Flight Stool, Home Table, Shell Table and Chair, Portsmouth Bench) idealnie pasowały do wnętrz spod znaku Isokon.
Wkrótce po debiucie w 1997 roku Loop Table został zaprezentowany na targach w Londynie i w Mediolanie, gdzie został włączony do kolekcji renomowanej włoskiej marki Cappelini. O młodych Brytyjczykach zrobiło się głośno – Loop Table był dla nich przepustką do międzynarodowej kariery. Zarówno nowojorskie Metropolitan Museum of Art, jak i Victoria & Albert Museum w Londynie, zakupiły ten mebel do swoich stałych kolekcji. Inne, wczesne prace duetu to meble o miękkich liniach, wykonane z sklejki i pleksi (Pilot Table, Stencil Screen).